woensdag 20 januari 2010

Dank je wel Mirjam

Spraken we in het voorgaande artikel over de koehandel, die dus uiteindelijk leidt tot niets, deze keer een stukje over hoe het ook kan.

Afgelopen jaar waren we op zoek naar een accountmanager voor Four Oaks. Wat doe je dan? Zelf een advertentie plaatsen en afwachten of er gereageerd wordt of een specialist op het gebied van werving inschakelen. Wij hebben gekozen voor het laatste. Zo zijn we terechtgekomen bij i-recruiting, i.c. Mirjam Bink.
Na een interview fase, waarin wij aangaven over welke vaardigheden de kandidaat moest beschikken, ging Mirjam voor ons op zoek. Ze had goed geluisterd, want we kregen goede kandidaten aangeboden. Uiteindelijk is één van de kandidaten door ons aangenomen. Wat maakte ons nu tot een tevreden klant?

Welnu:

1. Goede interview fase, waarin goed geluisterd is
2. Gedurende het proces contact onderhouden en adviseren
3. Na afronding een perfecte ‘after sales’ (toch nog even vragen hoe het allemaal gaat)

Kortom, goed gedaan Mirjam en nogmaals dank!

http://www.i-recruiting.nl/